Η Εκπαιδευτική Διφθέρα ως ένα μοντέρνο σύστημα συλλογής και διαλογής των απουσιών.
Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αυτοματοποίηση της διαδικασίας συλλογής και διαλογής σε ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απελευθερώνοντας όλους τους εμπλεκόμενους καθηγητές από τη μη παραγωγική τήρηση του βιβλίου φοίτησης.
Στο gif που ακολουθεί περιγράφεται παραστατικά ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να γίνει αυτό σε ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, σήμερα.
Αναλυτικά:
Προαπαιτούμενο είναι ο εφοδιασμός κάθε αίθουσας του σχολείου με συσκευές με το λειτουργικό android στην οποία θα έχει εγκατασταθεί η εφαρμογή ενώ απαιτείται μία ακόμα μητρική συσκευή για την κεντρική συλλογή των απουσιών.
Βήμα 1.
Η μητρική συσκευή ενημερώνεται
(α) με το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου,
(β) με τους μαθητές των τμημάτων,
όπως περιγράφεται στους αντίστοιχους οδηγούς χρήσης.
Βήμα 2.
Η βάση δεδομένων της μητρικής συσκευής μεταφέρεται μέσω της θύρας Bluetooth σε όλες τις συσκευές - υπηρέτες που βρίσκονται στις αίθουσες και εισάγεται ως η βάση δεδομένων της εφαρμογής σε αυτές.
Παρατήρηση: Το βήμα 2 πρέπει να επαναλαμβάνεται όποτε υπάρχει μεταβολή τόσο στο ωρολόγιο πρόγραμμα όσο και στους μαθητές του σχολείου.
Βήμα 3.
Οι συσκευές που βρίσκονται στις αίθουσες κλειδώνονται στην οθόνη των απουσιών ώστε να μπορούν να παρουσιάσουν τα μαθήματα που διδάσκονται αποκλειστικά στην αίθουσα αυτή, ενώ παράλληλα θα επιτρέπουν τη μεταβολή απουσιών μόνο του μαθήματος που διδάσκεται την κάθε χρονική στιγμή.
Βήμα 4.
Ο εκπαιδευτικός μετά την είσοδό του στην αίθουσα επιλέγει στην φορητή συσκευή που βρίσκει σε προκαθορισμένο σημείο στην αίθουσα (στην έδρα ή σταθερή στον τοίχο) το μάθημα που διδάσκει και ενημερώνει την εφαρμογή με όλους τους απόντες μαθητές του τμήματος που διδάσκει εκείνη την σχολική ώρα.
Βήμα 5.
Μετά το πέρας του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου, ένας εκπαιδευτικός περνά από κάθε αίθουσα και μεταφέρει τις απουσίες της ημέρας από την συσκευή υπηρέτη στη μητρική συσκευή μέσω της θύρας Bluetooth.
Βήμα 6.
Μετά τη συλλογή όλων των αρχείων από τις συσκευές - υπηρέτες στη μητρική συσκευή ο διαχειριστής της διαδικασίας επιλέγει την εισαγωγή στη μητρική συσκευή όλων των απουσιών που βρίσκονται αποθηκευμένες στην κάρτα μνήμης και που μεταφέρθηκαν σε αυτήν από τις συσκευές - υπηρέτες όπως περιγράφτηκε στο βήμα 5.
Βήμα 7.
Ο διαχειριστής εξάγει από την μητρική συσκευή αρχείο csv με τις απουσίες όλου του σχολείου (ή μεμονωμένου τμήματος) και τις μεταφέρει στον προσωπικό υπολογιστή που έχει πρόσβαση στο MySchool, είτε μέσω διαδικτύου, είτε με φυσική σύνδεση της συσκευής με τον υπολογιστή.
Βήμα 8.
Ο διαχειριστής ενημερώνει το MySchool με τις απουσίες του σχολείου.
Βήμα 9.
Κάθε μήνα ο διαχειριστής εκτυπώνει συγκεντρωτικές καταστάσεις τις οποίες παραδίδει στους υπεύθυνους καθηγητές των τμημάτων, έτσι ώστε αυτοί να κρατούν ενημερωμένο το βιβλίο φοίτησης (όπως τυπικά είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να κάνουν).
Συμπερασματικά:
Η συλλογή των απουσιών είναι άμεση, εύκολη, ταχύτατη, με τη μικρότερη δυνατή μεσολάβηση του ανθρώπινου παράγοντα.
Στο gif που ακολουθεί περιγράφεται παραστατικά ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να γίνει αυτό σε ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, σήμερα.
Αναλυτικά:
Προαπαιτούμενο είναι ο εφοδιασμός κάθε αίθουσας του σχολείου με συσκευές με το λειτουργικό android στην οποία θα έχει εγκατασταθεί η εφαρμογή ενώ απαιτείται μία ακόμα μητρική συσκευή για την κεντρική συλλογή των απουσιών.
Βήμα 1.
Η μητρική συσκευή ενημερώνεται
(α) με το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου,
(β) με τους μαθητές των τμημάτων,
όπως περιγράφεται στους αντίστοιχους οδηγούς χρήσης.
Βήμα 2.
Η βάση δεδομένων της μητρικής συσκευής μεταφέρεται μέσω της θύρας Bluetooth σε όλες τις συσκευές - υπηρέτες που βρίσκονται στις αίθουσες και εισάγεται ως η βάση δεδομένων της εφαρμογής σε αυτές.
Παρατήρηση: Το βήμα 2 πρέπει να επαναλαμβάνεται όποτε υπάρχει μεταβολή τόσο στο ωρολόγιο πρόγραμμα όσο και στους μαθητές του σχολείου.
Βήμα 3.
Οι συσκευές που βρίσκονται στις αίθουσες κλειδώνονται στην οθόνη των απουσιών ώστε να μπορούν να παρουσιάσουν τα μαθήματα που διδάσκονται αποκλειστικά στην αίθουσα αυτή, ενώ παράλληλα θα επιτρέπουν τη μεταβολή απουσιών μόνο του μαθήματος που διδάσκεται την κάθε χρονική στιγμή.
Βήμα 4.
Ο εκπαιδευτικός μετά την είσοδό του στην αίθουσα επιλέγει στην φορητή συσκευή που βρίσκει σε προκαθορισμένο σημείο στην αίθουσα (στην έδρα ή σταθερή στον τοίχο) το μάθημα που διδάσκει και ενημερώνει την εφαρμογή με όλους τους απόντες μαθητές του τμήματος που διδάσκει εκείνη την σχολική ώρα.
Βήμα 5.
Μετά το πέρας του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου, ένας εκπαιδευτικός περνά από κάθε αίθουσα και μεταφέρει τις απουσίες της ημέρας από την συσκευή υπηρέτη στη μητρική συσκευή μέσω της θύρας Bluetooth.
Βήμα 6.
Μετά τη συλλογή όλων των αρχείων από τις συσκευές - υπηρέτες στη μητρική συσκευή ο διαχειριστής της διαδικασίας επιλέγει την εισαγωγή στη μητρική συσκευή όλων των απουσιών που βρίσκονται αποθηκευμένες στην κάρτα μνήμης και που μεταφέρθηκαν σε αυτήν από τις συσκευές - υπηρέτες όπως περιγράφτηκε στο βήμα 5.
Βήμα 7.
Ο διαχειριστής εξάγει από την μητρική συσκευή αρχείο csv με τις απουσίες όλου του σχολείου (ή μεμονωμένου τμήματος) και τις μεταφέρει στον προσωπικό υπολογιστή που έχει πρόσβαση στο MySchool, είτε μέσω διαδικτύου, είτε με φυσική σύνδεση της συσκευής με τον υπολογιστή.
Βήμα 8.
Ο διαχειριστής ενημερώνει το MySchool με τις απουσίες του σχολείου.
Βήμα 9.
Κάθε μήνα ο διαχειριστής εκτυπώνει συγκεντρωτικές καταστάσεις τις οποίες παραδίδει στους υπεύθυνους καθηγητές των τμημάτων, έτσι ώστε αυτοί να κρατούν ενημερωμένο το βιβλίο φοίτησης (όπως τυπικά είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να κάνουν).
Συμπερασματικά:
Η συλλογή των απουσιών είναι άμεση, εύκολη, ταχύτατη, με τη μικρότερη δυνατή μεσολάβηση του ανθρώπινου παράγοντα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου